ON12

Dinsdag 7 juli 2015 Ledenbijeenkomst Glaspaleis Heerlen

ON12 was toe aan een nieuw jasje en op 7 juli 2015 was het zover: de trotse presentatie van de nieuwe identiteit van ON12 aan haar leden. Het op-en-top Heerlense Glaspaleis vormde het prachtige decor voor de onthulling van het nieuwe logo, dat is ontworpen door het Heerlense grafisch ontwerpbureau Studio Kuckuck. 

De presentatie van het nieuwe logo werd toegelicht door Lars Rompen van Lijnspel. Lijnspel is een coöperatie van zelfstandige ondernemers die vooral actief is in onze provincie. Het stimuleren, ontwikkelen en vergroten van een heuse coöperatiemaatschappij is hun doel. Volgens Lijnspel is het essentieel dat ondernemers samenwerken, betrokken zijn bij hun omgeving en niet bang zijn om kennis met elkaar te delen. Normen en waarden die natuurlijk volledig aansluiten bij die van ON12.

9

Onder grote belangstelling is het nieuwe logo, ontworpen door Tim Kuckelkorn, onthuld. Met de twaalf verschillend gekleurde ringen symboliseert het nieuwe logo van ON12 de verbinding van de verschillende ondernemersgebieden van Heerlen Noord. Het logo zal breed toegepast worden op diverse uitingen voor zowel interne als externe communicatie.

Ook Bart Kuipers, Event Manager bij evenementenbureau REMCOM kwam aan het woord. Hij gaf toelichting over Het Glazen Huis dat in 2015 naar Heerlen zal komen. Dit grote muziekfestival van 3FM Serious Request dat aan het eind van het jaar zal plaatsvinden op het Pancratiusplein in Heerlen, zal een enorm groot publiek en veel media-aandacht aantrekken. Niet alleen Heerlen is ontzettend trots op zijn gastheerschap van dit grote evenement, de hele provincie leeft mee.

Na afloop van deze inspirerende bijeenkomst was er ruim te tijd om te netwerken onder het genot van een hapje, een drankje en het geweldige uitzicht dat het Glaspaleis biedt over ons mooie Heerlen.

VRAGEN? OPMERKINGEN?